Opti Markt - Prémium optika

Silhouette keretek

Silhouette keretek

Optikáinkban található a legnagyobb választék, a világ legkönnyebb prémium minőségű Silhouette szemüvegkereteiből.

A Silhouette szemüvegek a magabiztos és harmonikus egyéniségeknek.
A Silhouette szemüveg tökéletes egységet teremtenek, és ennek eredményeként lehetővé teszi az egyedi és erős személyiség ragyogását.
A Silhouette a világ legkönnyebb (1,8g) szemüvege, több mint 100 szabadalommal rendelkezik.
A megfelelő szemüvegkeret kiválasztásakor sok szempont alapján dönthetünk. A minőség, a kényelem, a funkcionalitás és nem utolsó sorban a divat lehetnek a meghatározó tényezők. A több, mint 50 éves múltra visszatekintő ausztriai Silhouette vállalatnak sikerült termékeiben ötvöznie ezeket a fontos tulajdonságokat. A cég szabadalma 1994-ben forradalmian megváltoztatta a világ szemüveg gyártását. A Silhouette technológiája szemüvegviselők millióinak váltotta valóra álmait. A csavar nélküli, rugalmas és hihetetlenül könnyű, titániumból készült szemüveg. Többek között ezek azok a tulajdonságok, amiért a NASA a Silhouette szemüvegeket választotta asztronautái számára az űrben. A viselési kényelemnek köszönhetően egy Silhouette szemüveg egész nap hordható, bármilyen szituációban. Nagyon fontos, hogy a szemüveg kiválasztásakor személyiségünkhöz és arcformánkhoz a legjobban illeszkedő szemüveget találjuk meg. A Silhouette, keret nélküli szemüvegek lehetővé teszik, hogy egyedi igények alapján válasszuk ki a különböző lencseformák és keretek kombinációját, megalkotva ezzel saját szemüvegünket. Sokszínűségüknek köszönhetően a Silhouette szemüvegek korlátlan szín és forma választékban érhetőek el. Mindenki, aki ezt a szemüveget viseli, megtalálja a tökéletes illeszkedést a személyiségéhez, bőr és hajszínéhez, valamint arcformájához


Valentin Yudashkin

Valentin Yudashkin


Valentin Yudashkin 1963. október 14-én született Bakovka községben Moszkva közelében.
1986-ban a Moszkvai Ipari Szakközépiskolában végzett, történelmi hagyományőrző viseletek szakon,
és make-up dekoratív kozmetikumok szakon. 
 
Az sikeres pályafutása egy Fabergé gyüjteménnyel indult 1991-ben Párizsban, amely sok éven át megtekinthető volt szerte a világon,
és nagy sikert aratott a legnagyobb divatkritikusok körében. Néhány darab a Louvre Iparművészeti Múzeumban és a Kaliforniai Fashion Múzeumban megtekinthető.
Ettől kezdve Valentin Yudashkin ismerté vált a divatbemutatókon is a „haute couture” kollekcióval évente látható a párizsi Fashion Week-en. 
1994-ben Valentin Yudashkin tagja lett a Nagy Divat és a pret-á-porter Szövetségnek Oroszországban. 
Meghatározó alakja az Oroszországban megrendezett Fashion Weeknek, amely nem csak az orosz divat iparág egészét támogatja, hanem lehetőséget ad a
fiatal divattervezőknek, illetve segítséget is nyújt a munkájukban. Nem sokkal ezután a Valentin Yudashkin Divatházat elfogadta tagjaként
Syndicat de la Haute Couture Párizsban, és ez volt az első alkalom a divatipar történetében, hogy egy ilyen tekintélyes szervezet elismert egy új orosz divattervezőt.
 
Újabb siker
1999 óta a Valentin Yudashkin Fashion House részt vett több, mint 18 Haute Couture és 30 pret-á-porter divat héten, nagy sikereket bezsebelve. Három év után debütált Milánóban Valentin.
Ezután részt vett a New York-i Fashion Week-en, amelyen nagy sikert aratott az Anna Karenina kollekcióval. A kollekciót kiállították a Metropolitan Museum of Art-ban.
 
Ez az időszak nagyon sikeres volt a Valentin divatháznak, sok nemzetközi díjjal gyarapodott. 2010-ben a Valentin Yudashkin divatház bővítésbe kezdet. 
Megnyílt egy kiemelt üzlet Moszkva történelmi központjában egy csodálatos 17. századi kastélyban. A bővítési program eredményeként elindult a „La Maison” vonal,
amely belsőépítészeti stúdióként működve textíliák, ezüst, porcelán, üveg, gyertya és különféle illatok felhasználásával elindította a Royal Amber stílust.
 
Kiállítások:
 
2003 - "A divat története Valentin Yudashkin" kiállítás az Állami Történeti Múzeum, Moszkva, elkötelezett a tizenötödik évfordulóját a Fashion House
2008 - "Mysteries of Haute Couture" az Állami Történeti Múzeum Moszkvában
2013 - "Valentin Yudashkin. Divat a művészet világát ", című kiállítás a Puskin Állami Szépművészeti Múzeum-ban
 
Együtmőködések:
 
Orosz olimpiai csapat - 1993, 1996, 1998
Aeroflot légiutas egyenruha - 1997
Jacob & Co korlátozott karóra kollekció - 2007  
Amur tigris Center korlátozott gyűjtemény -2015


Oakley dioptriás

Oakley dioptriás

Aki még nem hallotta, annak most elmondjuk:„Kétféle ember létezik: az akinek már van Oakley szemüvege és szeretne még többet, és az akinek még nincs de szeretne magának.” :)



Ha dioptriás napszemüveget szeretne vásárolni, nem kell lemondania az Oakley minőségről. Az Oakley Írországban készült dioptriás napszemüvegei ugyanazoknak a magas minőségi követelményeknek felelnek meg minta normál napszemüvegek. Szinte bármelyik létező Oakley napszemüveg elkészítethető dioptriás változatban is. Az OAKLEY RX dioptriás napszemüveg lencse egy speciális eljárással készülő lencse. A különleges eljárással készült RX lencsék tulajdonságai eltérnek a hagyományos dioptriás lencséktől. Az eljárással sikerült elérni, hogy bizonyos mértékben megnövelték a perifériás látóteret. A sportoláshoz tervezett keret és lencse design mellett, a megnövelt perifériás látótérrel készült dioptriás szemüveg ma a legtökéletesebb dioptriás szemüveg a sportoláshoz. A görbület csiszolhatóságát és az esztétikus megjelenést előtérbe helyezve csak bizonyos dioptria értékben készíthetőek el az OAKLEY RX dioptriás szemüvegek. Az OAKLEY szemüvegkeretekre is jellemző az egyenes szár ami mégis fixen tart, a felhasznált alapanyagoknak és technológiának köszönhetően.

Jelentkezzen még ma ingyenes szemvizsgálatunkra és/vagy kérjen ajánlatot szakembereinktől üzleteinkben.



Christian Dior

Christian Dior

Christian Dior

Christian Dior egy nemzetközileg ismert francia divattervező volt.
1905-ben született Granville-ben (Normandia, Franciaország) egy mosószerekkel foglalkozó nagyiparos családjában.
A világháború befejeztével Párizsba költözik, és olyanokkal köt barátságot, mint Max Jacob és Jean Cocteau. Anyja szándékának engedelmeskedve Dior beiratkozik az Ecole des Sciences Politiques-ra és diplomáciai pályára készül, de tanulmányait 1926-ban diploma nélkül megszakítja. Galériás lesz, Picasso, Matisse és Dali képeit állítja ki. E korszaka az 1930-as évek gazdasági válságáig tart, ekkor egy betegség miatt is, felszámolja galériáját. Ugyanekkor apja is csődbe megy, és a családi ház (mely ma múzeum), eladásra kerül.

Első sapkavázlatait készíti ekkor, és a Figaro Illustré illusztrátora lesz. Vázlatai hamarosan Nina Ricci, Balenciaga és Claude Saint-Cyr divatházaihoz kerülnek, 1938-ban pedig a svájci Robert Piguet divatházhoz szerződik, ahol már, mint tervező, első sikereit készíti. Innen a második világháború sodorja el, némi katonai szolgálat után családjához költözik Dél-Franciaországba, ahonnan csak 1941-ben tér vissza a megszállt fővárosba, és ekkor a nagyhírű Lucien Lelong-házhoz szerződik. Négy év múlva Marcel Boussac, a "gyapjúkirály" pénzügyi segítségével az önállóság útjára lép.

Dior különösen a New Look-stílussal vált népszerűvé 1947 táján. Gyermekkori barátja tanácsára első kollekciójával egyidejűleg parfümcéget is alapított, első termékét Miss Dior-nak keresztelte. 1948-tól az USA divatpiacán is markánsan jelen van. Hangsúlyt helyez a marketingre, és rohamosan terjeszkedik a nyugati világ országaiban. Az 1950-es években már a sztárok szabásza, és 1957-re divatháza a francia haute couture kivitel több mint felét adja, a Time Magazine címlapjára kerül. Halálakor, 1957-ben cége már 15 országban több mint kétezer embernek ad munkát.

Helyét párizsi üzletében a fiatal Yves Saint-Laurent, Londonban és New Yorkban Marc Bohan vette át. Fiatal tervezők sorát indította el a pályán, YSL első kollekciója 1955-ben a Dior-háznál óriási siker. Ő 1960-ban alapított önálló céget, de utóda, Gianfranco Ferré tovább építette a Dior-ház hírnevét.

A recept nem megfejthető, annyi biztos, hogy a Christian Dior nem tűnt el az alapító halálával, ma is vezető márka a divatpiacon, jellegzetességeként említik, hogy haute couturet közelítette a prêt-à-porterhoz.

A tervező szigorú marketingstratégiát folytatott, licencpolitikája révén a kozmetikumok, harisnyák és kiegészítők terén is megkerülhetetlen tényező lett, ilyen irányú tevékenységét mára követőinek hada gyakorolja szintén sikerrel. Halálával (1957) a fiatal Yves Saint-Laurent vette át a ház művészeti vezetését, akinek a stílusa viszont az enyhén konzervatív Christian Dior ház számára túl merésznek mutatkozott, ezért 1961-től elváltak útjaik. 1984-ben parfümmárkáit a Louis Vuitton-Moët Henessy vette át, a divatrészleg a Diornál maradt. A felelős művészeti vezető 1989-1996 között Gianfranco Ferré volt, őt 1997-től az avantgárd angol John Galliano követte (védjegye: kalózfejkendő), a férfidivatot 2001-2007 között Hedi Slimane felügyelte. A nagyvállalkozó Bernard Arnault holdingja, a Groupe Arnault birtokolja a Christian Dior 70%-át, így közvetve többségi tulajdonosa a LVMH. A Dior mai üzletvezetője Sidney Toledano. 1996-ban a Dior 16 üzletet birtokolt világszerte, 2000-ben 92-t, 2007-ben 160-nál többet. 2000-ben 296 millió eurós forgalmat bonyolított, 2006 első félévében 329 millió eurót.



Jimmy Choo

Jimmy Choo

Jimmy Choo

Gondolták volna, hogy Jimmy azért lett Choo, mert az anyakönyben elírták a családnevét? Ha gondolták, ha nem, így van. Ismerkedjen meg a ma élő leghíresebb cipőtervezők egyikének életével....A szórakozott hivatalnok a hibát 1957-ben követte el a malajziai George Town városában, ami Penang tartomány székhelye. A kínai származású család hagyományosan cipőkészítőként dolgozott, így a kis Jimmy korán csatlakozott a családi műhelyhez és már 11 évesen megtervezte, sőt meg is csinálta első saját cipőjét.

1980-ban Londonba utazott ott élő rokonait meglátogatni, ahol információkhoz jutott a nagy hagyományokkal rendelkező és világhírű Cordwainers' Technical College-ről, ami kifejezetten bőrcipő készítők művészi szintű képzésére szakosodott iskola. Jimmy Choo a maradás mellett döntött és elvégezte az iskolát, mielőtt visszatért volna szülő városába. A következő malajziai tartózkodása rövidre sikerült, mivel - saját bevallása szerint - sokkal inspirálóbb közeg vette körül Londonban.
Egykori iskolájába ma is visszajár tanítani, rajta kívül egyébként óraadó még ott Tom Ford és Donatella Versace is.

 

Londonban először Lucky Shoes márkanéven adta el cipőit, amelyeket saját, önálló műhelyében készített. 1986-ban adta el első cipőit saját neve alatt, majd 1989-ben unokahúga, Sandra Choi is csatlakozott cégéhez üzlettársként. A kilencvenes évek elején együtt fölépítettek egy kicsi, de haszonnal működő céget, aminek kézzel készített cipő az angol elit és arisztokrácia köreihez is eljutottak, így például Diana hercegnőnek egyik kedvenc cipőmárkája volt a Jimmy Choo.

Ennek is köszönhetően 1996-ban a Vogue magazin szerkesztője Tamara Mellon felajánlotta egy szélesebb igényeket kiszolgáló közös cipőcég létrehozását, ami ma az immár 15 éve működő, mindenki által ismert Jimmy Choo Ltd.

Jimmy Choo egy globális luxus kiegészítő márka; tervezése és kialakítása a női és férfi cipők, táskák, kis bőráruk, sálak, napszemüvegek, szemüvegek, és parfümökre összpontosul. Több mint 115 Jimmy Choo  üzlet van világszerte 32 országban.

A cég sikereit és kiváló marketingstratégiáját újabb, a divatvilág prominensei közül kikerülő partnerek hozták, akiket felsorolni most nem szeretnénk, de általuk került be a Jimmy Choo név a Szex és NewYork sorozatba, Beyoncé ruhatárába, valamint a Sopranos sorozatba is, valamint Jimmy Choo cipőt viselt George W. Bush lánya is apja első beiktatási ünnepségén is 2001-ben.

2002-ben - Jimmy Choo megkapta a Brit Birodalom Érdemrendje kitüntetést Erzsébet királynőtől.

2004 - Penang tartomány kormányzója a tartomány főnemesi rangját(DATO) adományozta Jimmy Choo-nak

A leicesteri Monford Egyetem a művészetek tiszteletbeli doktorává választotta.

A londoni University of the Arts ösztöndíjat adományozott neki.



Gucci

Gucci

Gucci

Guccio Gucci (Firenze, 1881 - Milánó, 1953)  az egyik legjobb nevű divatház-alapító, a múlt század elején párizsi és londoni szállodákban dolgozott, és irigykedő elismeréssel vizsgálta az előkelő vendégek poggyászát. Szülővárosába, Firenzébe hazatérve 1920-ban alapította meg saját üzletét. Firenze már évszázadok óta nagyszerű kézműves hagyományokkal rendelkezett, erre alapozott Gucci is. Elsősorban táskákat készítettek, de hamarosan a cipők is bekerültek a repertoárba. Guccio Gucci fiai, Aldo, Vasco és Rodolfo már a II. világháború idején is részt vettek a cég irányításában. A háborús, és az azt követő években hiánycikk volt a bőr, ekkor kezdtek erős vászonszövet táskákat készíteni, melyekre a ma is ismert dupla G-s logót nyomták. Eredetileg nyeregkészítéssel foglalkozott, erre szakosodott üzletét 1923-ban Firenzében nyitotta. 1947-től kezdett cipőket is gyártani, ezt később ékszerkészítés is követte.
A Gucci olasz divatmárka, mely bőrárukra és kiegészítőkre szakosodott. Az 1923-as firenzei alapítást követően a cég filiálékat nyitott Olaszország-szerte, majd 1947-ben először használta a két egymásba fonódó kengyelt, mint a cég védjegyét. Az alapító 1953-as halála után a cég lendületesen növekedett tovább, és országhatáron túli terjeszkedésbe fogott. A család belső vitái üzleti visszaesést eredményeztek, majd 1989-ben az eddig családi tulajdonban működő céget felvásárolta a bahreini kockázati tőkebefektető Investment Corporation. Bár időközben a Louis Vuitton - Moët Henessy (LVHM) is szemet vetett rá, és tulajdonrészt is szerzett benne, ma többségi tulajdonosa a szintén luxuscikkekben utazó francia Pinault-Printemps-Redoute. Ma, komoly átszervezések után a Gucci sikeres cégcsoport, 2003-ban 2,58 milliárd eurós forgalmat bonyolított. Az 1990-es évek vége óta a márkanév régi fényében tündököl, ebben Tom Ford művészeti vezetőnek tulajdonítanak komoly szerepet, aki 2003-ig látta el ezt a posztot (2006-tól utóda az olasz Frida Giannini). A Gucci 2001-ben kebelezte be Stella McCartney „haute couture” cégét. A Gucci parfümök licencjogok révén a Wella Cosmopolitan Cosmetics-hoz kötődnek. A cég a 2000-es években adózási okokból Hollandiába tette át a székhelyét. A 2009-ben 4,2 milliárd eurós forgalmat bonyolító cég ma már a francia PPR konszern kezében van, a Gucci napszemüveg részlege azonban a Safilóhoz tartozik. Bár a márkanév a világ egyik legértékesebbje, a Gucci története is azt a tanulságot hordozza, hogy nagyszerű dolog egy családi vállalkozás, de csak ha család folyamatosan tud biztosítani alkalmas családtagokat. Guccio Gucci 1953-ban meghalt, Rodolfo fia pedig 1983-ban. Rodolfo fia, Maurizio vette át az igazgatást, aki nem volt sikeres cégvezető, de legalább nem került börtönbe, mint az adócsaló Aldo, Guccio Gucci legidősebb fia. Maurizio 1988-ban adta el a Guccit egy bahreini befektetési cégnek, 1995-ben pedig Milánóban ölték meg. Persze nem a vállalat miatt - a nyomozás szerint volt felesége bérelte fel a gyilkosokat. Ekkor már a Gucci, mint vállalat, javában feljövőben volt. Már 1990-ben szerződtették a feltörekvő amerikai tervezőt, Tom Fordot, akinél jobban kevesen érzik a luxust. A központot Milánóból visszahelyezték Firenzébe, és alapos profiltisztítást végeztek: húszról ötezerre vitték le a Gucci termékek számát.



Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana

„ Azt szeretnénk, hogy a márkánk örökké éljen”

A Dolce & Gabbana egy milánói székhelyű olasz divatház. 1985-ben alapították a Milánó melletti Legnanóban Domenico Dolce és Stefano Gabbana divattervezők. Dolce & Gabbana luxuscikkekre specializálódott vállalat, mely saját parfüm- és szemüvegmárkával rendelkezik, valamint a ready-to-wear ruhák mellett luxus karórák, pénztárcák és ékszerek forgalmazásával is foglalkozik.

Domenico Dolce és Stefano Gabbana világszerte ismert márkát csináltak családi neveikből, mely varázslatos bájának és sokoldalúságának köszönheti, hogy oly könnyű felismerni. Két olyan tervezőről van szó, akik tudták, hogy tűzzék lobogójukra olasz személyiségüket, hogy közvetítsék érzéki és páratlan stílusukat. Két fiatal tervezőről, aki köztudottan a fiatalok tervezőjének vallja magát és inspirációit is az ifjúság köréből meríti, de az ellen sincs kifogása, hogy a hollywoodi sztárok rajonganak értük és a rock sztárok körében is igen népszerűek.

Domenico Dolce 1958-ban született egy szicíliai faluban, és már gyerekként is megismerkedhetett a szakma rejtelmeivel, hiszen szabó édesapja egy kisebb ruházati céget vezetett. Dolce állítólag már hétévesen szabott, s ahogyan az ifjú olasz tervezők körében "szokás", Milánóba, a divat fővárosába ment tanulni. 1980-ban itt ismerte meg Stefano Gabbanát, akihez nemcsak az üzleti, hanem a magánéletben is egyre szorosabb szálak fűzték. Elmélyülő kapcsolatuk során Dolce a szabómesterség rejtelmeibe is bevezette társát, aki akkoriban inkább grafikusként jeleskedett. A Dolcénél négy évvel idősebb Stefano Gabbana eleinte nem sokat értett a divathoz, sem Armani, sem Versace nem jósolt nagy jövőt a tervezőnek; egyedül Fiorucci értékelte tudását. Partnere azonban mindig segített neki, és a jó munkafelosztásnak köszönhetően 1985-ben megalakult a Dolce & Gabbana nevű cég, amely ezután világhódító útjára indult.

A Dolce & Gabbana létrehoz egy stílust, melyre az összhang a jellemző. Két különböző, de egymást kiegészítő tervező által született. A gyökerekből és az autentikus értékekből merít ihletet, így alakítja ki a saját DNS-ét; mely Szicília, és szabászati készség. A kontraszt a tervezésük végtelen forrása.
A Dolce & Gabbana stílusirányzat 1985-ben debütált.
Ahogy Domenico Dolce és Stefano Gabbana mondta: “Azt szeretnénk, hogy a márkánk örökké éljen!”  -látható, hogy mind a mai napig megvalósul.
1996-ban mutatták be először a  DOLCE & GABBANA női és férfi szemüvegek/napszemüvegeket, majd 2006-ban a Luxottica és a Dolce & Gabbana megkezdték az együttműködést a szemüveg gyártásban ami magában foglalja a férfi, női és gyerek szemüvegeket is. A márka világszerte jelen van, magas megjelenéssel az európai országokban, észak-amerikai és ázsiai piacokon is. A  DOLCE & GABBANA jelen van a divat fővárosaiban, és a legendás helyszíneken. A márka bővítése kapcsán olyan piacokat is meg szeretnének célozni, mint például Latin-Amerika vagy Közel-Kelet és Ázsia. A márka dizájnerei mindig figyelembe veszik a márka DNS-ét és örökségét, és az alapján kezdenek neki a tervezésnek.
2009-ben a DOLCE & GABBANA  bemutatta a Gold Edition kollekciót,mely exkluzív vonala az optikai kereteknek és napszemüvegeknek, limitált kiadású, 18 karátos arannyal bevont fémből készült szemüvegek. DOLCE & GABBANA The Make Up bevezetése.

A szemüveg készítés: fényűző, értékes és exkluzív. Az abszolút luxus kategóriában a legjobb anyagokat használják fel, jellemzője a gyönyörű kivitelezés és az aprólékos részletesség.
Utcai/ Városi viselet – kényelmes, de mégis nagyon stílusos keretekből áll.
DOLCE & GABBANA az első márka, aki a bazaltot és injektált gumit használt a szemüvegeknél.

Legjobb anyagokból készül, gyönyörű kivitelezés, aprólékos eldolgozás.
Ikonikus és sajátos házassága a modernitásnak és hagyománynak.



Prémium Optika

Prémium Optika

Cégünk több mint egy évtizedes fennállása alatt egy dinamikusan fejlődő vállalkozás lett. Ezt - véleményünk szerint - elsősorban vásárlóbarát üzletpolitikánknak köszönhetjük, hiszen nálunk valóban a vevő megelégedettsége a legfontosabb.

A megfelelő szakmai színvonal biztosítása kiemelten fontos számunkra, ezért munkatársaink folyamatosan képzéseken vesznek részt, hogy az általunk forgalmazott termékek legújabb fejlesztéseivel naprakész információval rendelkezzenek.

Törekvésünk a kezdetektől, hogy a mind az üzletekben, mind a látszerész műhelyben a legújabb technológiáknak megfelelő gépek álljanak rendelkezésre, hiszen eredményes pontos munkához ezek ma már elengedhetetlenek.
 
Meggyőződésünk, hogy a prémiumkategóriás termékek (Tag Heuer, Gucci, Choppard, Oakley, Ray Ban, Michael Kors stb.) által biztosított minőséget elérhetővé kell tenni mind szélesebb vevőkör részére, ezért kifejezetten kedvező áron értékesítjük ezeket, illetőleg folyamatos akcióinkkal várjuk az üzletünkbe betérőket.

További szolgáltatásokat, kedvezményeket biztosítunk azon vevőink részére, akik egy egyszerű regisztrációt követően igénylik a Törzsvásárló kártyánkat.



Kövessen a Facebook-on!

Ingyenes látásvizsgálat - jelentkezzen ma!

Takarítson meg időt, energiát, és jelentkezzen online az ingyenes szemvizsgálatra.